Обмін та повернення

Важливо !
ПРИ ОТРИМАННІ замовлення на поштовому відділенні чи у кур’єра — обов'язково перевірте вміст.Усі замовлення повністю застраховані, якщо перевізник пошкодив його при транспортуванні — вам необхідно написати запит на компенсацію коштів на місці.
ПЕРЕД ЗБІРКОЮ меблів обов’язково огляньте всі деталі на цілісність, переконайтесь, що це саме той колір та комплектація яку ви замовляли.
Меблі виготовлені по індивідуальному замовленню (розмір, колір, комплектація, тощо) обміну та поверненню не підлягають!
Наша компанія здійснює обмін і повернення меблів згідно законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів” від 15.12.1993 р з наступними доповненнями, Правилами продажу товарів.

Умови повернення та обміну для товарів належної якості
Протягом 14-ти днів після отримання товару Покупець має право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не був введений в експлуатацію і не має слідів збірки та використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.
- товар повністю зберіг товарний вигляд
- товар укомплектований, збережені вся фурнітура, аксесуари і заводське маркування.
Процедура повернення/обміну товару належної якості:
1. Зателефонуйте нам на номер +380632242420 та повідомте про намір повернути чи обміняти оплачений товар, або напишіть нам у зручному для вас месенджері
2. Надішліть нам товар перевізником Нова Пошта дбаючи про надійне пакування
Дані для відправлення товару: Відділення Нової Пошти №14, м. Чернігів
Отримувач Комісарова Ірина Павлівна, номер телефону +380632242420
Також можна зв’язатись з нами через електронну пошту moc.liamg%408102sitrofmok повідомте про намір повернути чи обміняти оплачений товар.
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Покупцю гроші на банківську карту або рахунок протягом 5 робочих днів (комісію банку сплачує Покупець), або надсилаємо інший товар в узгоджений з Покупцем термін. Вартість меблів повертається повністю, за умови що меблі будуть доставлені не втративши свій товарний вигляд.
Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця.

Не підлягають поверненню / обміну меблі:
· Які вже збиралися
· З ушкодженнями
· Виготовлені в кольорі, дизайні, розмірі під індивідуальне замовлення
· Не приймаються матраци без упаковки (з порушеною упаковкою).

Повернення / обмін меблів неналежної якості:
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо під час розпаковки чи збірки, Покупець виявив виробничий брак деталей / конструкції / покриття - ми безкоштовно замінимо браковану деталь, або весь виріб.
Процедура повернення/обміну товару неналежної якості:
1. Зателефонуйте нам на номер +380632242420 та повідомте про брак, або напишіть нам у зручному для вас месенджері
2. Надішліть нам товар, або деталь (якщо повернення бракованого товару чи деталі погоджено з менеджером) перевізником Нова Пошта дбаючи про надійне пакування
Дані для відправлення товару: Відділення Нової Пошти №14, м. Чернігів
Отримувач Комісарова Ірина Павлівна, номер телефону +380632242420
Також можна зв’язатись з нами через електронну пошту moc.liamg%408102sitrofmok повідомте нам про ситуацію з товаром.
Обмін бракованої деталі чи товару відбувається в узгоджений з Покупцем термін.
Послуги перевізників відбуваються за рахунок Продавця.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару Продавцем протягом п’яти робочих днів. Повернення коштів здійснюється на картку або рахунок Покупця (комісію банку сплачує Покупець)