Оферта
ВИЗНАЧЕННЯ
Fun Era Kids інтернет-магазин, доступ до якого здійснюється через web-сайт, який має адресу в мережі Інтернет Funerakids.com.ua (Сайт), що дозволяє Покупцям здійснювати покупки на умовах, викладених в даній оферті і на окремих сторінках (розділах) Сайту.
Адміністратор - Власник Сайту, що встановлює єдині правила розміщення та продажу Товарів в інтернет-магазині Fun Era Kids
Покупець - фізична особа, яка досягла 18-річного віку і володіє повною дієздатністю, яка має ціль придбання Товарів в інтернет-магазині Fun Era Kids для особистого використання (споживання).
Продавець - Адміністратор або інший суб'єкт господарювання, який розміщує пропозицію з придбання Товарів в інтернет-магазині Fun Era Kids Найменування Продавця вказується в документах, що підтверджують факт передачі товару Покупцеві (товарна транспортна накладна)
Товар - матеріальний об'єкт, пропонований до придбання Продавцем, з зазначенням ціни, назви, опису, характеристик та інформації про його доступність.
Акція - обмежений кількістю днів/годин період, протягом якого Продавець пропонує до продажу в інтернет-магазині Fun Era Kids певний перелік Товарів на особливих умовах, викладених в даній оферті.
Замовлення - відповідним чином оформлений і розміщений запит Покупця (заповнені відповідні поля в розділі «Замовлення»), на продаж і доставку за вказаною Покупцем адресою з обраного переліку Товару, із зазначенням його кількості, прийнятий Продавцем.
Бонус - знижка на майбутні покупки, виражена в грошовому еквіваленті.
Програма лояльності - програма (передплачений сервіс), учасникам якої надаються, зокрема, особливі умови доставки, повернення Замовлень та інші спеціальні пропозиції.
1. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
1.1. Для оформлення Замовлення Покупець вибирає Товар його кількість і відправляє заявку Продавцю, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення».
1.2. Оформляючи і направляючи Замовлення до виконання, Покупець тим самим підтверджує, що:
• він згоден з усіма умовами, викладеними в даній Публічній оферті, і беззастережно їх приймає;
• він ознайомився з інформацією про товар, наявності (відсутності) преференцій, знижок, особливих умов оплати і/або доставки та ін., отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки;
• всі дії, які їм будуть здійснені, не суперечитимуть умовам даної Публічної оферти;
• Товар замовляється (купується) їм сумлінно, для цілей особистого (некомерційного) використання.
1.3. Після отримання Замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку і направляє підтвердження на Telegram, Viber: замовлені товари, ціну, суму замовлення, терміни відправки, особливості доставки;
1.4. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем - укладеним, після отримання Покупцем повідомлення у Telegram, Viber за підтвердженням факту прийняття Замовлення.
1.5. Продавець має право відхилити Замовлення в разі фактичної відсутності Товару на складі, шляхом надсилання повідомлення на вайбер чи телеграм або в режимі телефонних переговорів. В такому випадку права і обов'язки Сторін, пов'язані з продажем, доставкою і передачею замовленого Товару Покупцю і оплатою його Продавцю передбачені цією офертою, припиняються, а вартість Товару, оплачена Покупцем банківською картою онлайн, повертається на карту, з якої була проведена оплата.
1.6. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак в силу технічних причин не виключені ситуації, при яких інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію про Товар в будь-який час.
1.7. З огляду на специфіку візуального відображення різних Товарів на екрані монітора (екрані мобільного пристрою), деякі кольори можуть незначно відрізнятися від кольорів реальних зразків. Конкретний екземпляр Товару який отримує Покупець, може відрізнятися (за формою, кольоровою гамою, розміром, індивідуальним особливостям) від зображення окремої товарної позиції на сайті.
1.8. Для підтвердження Замовлення з Покупцем зв'язується менеджер, який уточнює деталі Замовлення, дату відправки. У разі неотримання (неможливості отримання) підтвердження від Покупця, Продавець має право скасувати таке Замовлення.
1.9. Інтернет-магазин Fun Era Kids може проводити різні маркетингові заходи, за умовами яких Покупцям надаються знижки, бонуси, інші спеціальні пропозиції. Правила проведення та участі в таких заходах розміщуються на Сайті окремо.
2. ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРІВ У АКЦІЯХ
2.1. Придбання Товарів, пропонованих в рамках Акцій, регулюється положеннями даної Публічної оферти, з урахуванням наступного:
• Умови, на яких Товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від декількох годин до декількох днів (Flash Sales);
2.2. Акції не є маркетинговими заходами.
3. ЦІНА І УМОВИ ОПЛАТИ ТОВАРУ
3.1. Ціна Товару вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця і не включає вартість доставки.
3.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни пропонованих до придбання Товарів. Зміна ціни не допускається після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Покупець отримав повідомлення, яке підтверджує прийняття Замовлення.
3.3. Покупець може здійснити оплату замовленого Товару:
• банківською картою Visa або MasterCard на Сайті в момент оформлення Замовлення;
• перерахувавши готівкові грошові кошти після узгодження деталей з менеджером безпосередньо на банківський рахунок Продавця, самостійно або через уповноважену особу;
3.4. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством та умовами даної Публічної оферти (замовлення товарів в обсягах, що перевищують розумні потреби споживача, відсоток скасувань, відмов і повернень, що перевищує розумний), Продавець має право обмежити Покупця в способах оплати Товару і вимагати виключно передоплати банківською картою в момент оформлення Замовлень.
3.5. Товар, на момент його передачі, повинен бути повністю оплачений Покупцем.
4. ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ
4.1. Доставка здійснюється по всій території України за винятком АР Крим і територій проведення АТО.
4.2. При оформленні Замовлення, доставка Товарів Покупцеві здійснюється логістичною компанією «Нова пошта».
4.3. При оформленні Замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки - кур'єрська (вручення за адресою, вказаною Покупцем) або отримання в відділенні служби доставки.
4.4. З метою забезпечення оптимальних умов доставки Адміністратор автоматизовано формує Замовлення, аналізуючи кількість Товарів, доданих Покупцем в кошик, їх види, категорії, вартість та інші характеристики.
4.5. Кількість і вартість доставки сформованих Адміністратором Замовлень відображається при завершенні оформлення/підтвердження Покупцем покупки Товарів.
4.6. Вартість доставки Замовлення визначається відповідно до тарифів перевізника « Нова Пошта»
4.7. Покупець оплачує вартість доставки Замовлення як окремої, додатково наданої йому послуги. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання Замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки Замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли покупець повертає Товар і йому повертається раніше оплачена вартість Товару відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
4.8. Доставка Замовлення здійснюється обраним Покупцем способом, орієнтовно в термін від 1 до 3 календарних днів з моменту його оформлення. Термін обчислюється з моменту підтвердження Замовлення, і до моменту передачі Товару логістичної компанії для доставки Покупцеві, а в разі кур'єрської доставки до моменту передачі Замовлення Покупцю. Терміни поставки Замовлення кур'єрською службою "Нова Пошта" знаходяться поза межами впливу і контролю Продавцем. Продавець, що передав Замовлення логістичній компанії "Нова Пошта" для доставки Покупцеві, отримує згенерований 14-значний номер накладної, який направляє Покупцю для здійснення останнім моніторингу статусу посилки. Покупець самостійно контролює час надходження до відділення "Нової Пошти" яке вказав покупець.
4.9. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання зазначених їм орієнтовних термінів доставки. Затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, які перебувають поза контролем Продавця (дорожня ситуація, затори, ускладнений з будь-яких причин рух, аварії і поломки транспорту, погодні умови, перекриття проїжджої частини по маршруту, особливості роботи логістичної компанії "Нова Пошта". Продавець, в випадку виникнення таких обставин, інформує Покупця і погоджує нові умови доставки у месенджері або телефону.
4.10. Замовлення вважається виконаним Продавцем, за кількістю в момент його фактичної передачі Покупцеві під розпис.
4.11. Покупець зобов'язаний одержати Замовлення в відділенні "Нової Пошти" не пізніше наступного дня з моменту надходження посилки. В іншому випадку Продавець не несе відповідальності за якість та стан збереження Товару.
4.12. Право власності на Товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцеві в момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар служить підпис Покупця в накладній (квитанції, реєстр доставки і т.п.), виданої кур'єром або службою доставки.
4.13. Покупець має право порушити цілісність упаковки Товару, а також розпорядитися Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, беручи до уваги встановлені Публічною офертою обмеження, тільки після його повної оплати. Дане положення не позбавляє Покупця прав, наданих Законом України «Про захист прав споживачів» щодо повернення Товару неналежної якості.
5. УМОВИ ГАРАНТІЇ
5.1. За умови дотримання вимог транспортування, Продавець гарантує високу якість Товару.
6. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
6.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного терміну в порядку та в строки, встановлені законодавством, і/або зазначені Продавцем/Виробником при наданні інформації про товар
6.2. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків (істотних недоліків) повернутого Товару, які виникли з вини виробника Товару, Продавець, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, і з урахуванням обов'язкових для сторін умов даної Публічної оферти, повертає Покупцю сплачену за Товар грошову суму.
6.3. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил зберігання, термінів прийняття від логістичної компанії, або умов повернення.
6.4. Вимоги Покупця повинні бути розглянуті протягом 5 робочих днів з моменту їх отримання.
7. ПОВЕРНЕННЯ ВАРТОСТІ ПОВЕРНУТОГО ТОВАРУ
7.1. Гроші повертаються Покупцеві після отримання Товару та обробки Продавцем звернення
7.2. Гроші повертаються Покупцеві на банківську карту.
7.3. Термін повернення грошей становить від декількох годин до 3 банківських днів за умови, що Покупець надав банківську карту.
8. ІНШІ УМОВИ
8.1. Всі правила і умови здійснення/виконання окремих дій/ операцій, розміщені у відповідних розділах Сайту, є невід'ємними частинами (додатками) даної Публічної оферти, що встановлює взаємні права та обов'язки Сторін. Продаж Товару регулюється також Законами України «Про електронну комерцію», «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями »та іншими законодавчими актами в частині, що не суперечить специфіці електронної комерції.
8.2. Адміністратор має право без попереднього повідомлення вносити зміни в текст даної Публічної оферти і/або Додатків. Зміни в Публічну оферту вступають в силу після їх публікації і застосовуються до будь-якого Замовленню, зробленому після їх публікації.
8.3. Продавець (Адміністратор) і Покупець підтримують зв'язок за допомогою використання телефонного зв'язку, Telegram, Viber, мобільних додатків, оголошень і/або повідомлень. Покупець погоджується, що всі повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, мають юридичну силу і прирівнюються до документів, складених в письмовій формі.
8.4. Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти і купувати Товари), звертатися з відповідними заявами в правоохоронні органи і передавати їм дані такого Покупця в разі, якщо будь-які дії Покупця, на думку адміністратора носять ознаки зловживання, шахрайства та/або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців і/або третіх осіб.